Tuesday, September 11, 2012

بارشوں سے متاثرہ پاکستانی بھائی، بہنوں کی مدد کے لئے ٹیم آشیانہ کے کارکنان اور دوستوں کی ایک کوشش

 شروع الله پاک کے با برکت نام سے جو رحم کرنے والا مہربان ہے!
محترم دوستوں اور ساتھیوں،
 اسلام و علیکم!

 بلآخر وہی ہو رہا ہے جس کا ڈر  اور جس کا خدشہ تھا، پاکستانی قوم کو صرف  چند لوگوں کی غفلت اور لاپرواہی کی وجہہ سے ایک دفع پھر مشکلات کا سامنا کرنا پڑھ رہا ہے. الله پاک ہم (پاکستانی قوم) کو یکجاں ہو کر ہر طرح کی مشکلات سے نمٹنے اور سامنا کرنے کی ہمت اور توفیق عطا فرماے - امین!

ہم ( ٹیم آشیانہ) پہلے ہی شمالی وزیرستان کے فلاحی کاموں کو لے کر فکرمند اور بد ترین حالات سے نبرد آزما ہو رہی ہے جو میرے وطن (پاکستان) میں مون سون کی بارشوں سے ہوئی تباہی اور بربادی کے خبروں نے ہم کو پریشان اور فکرمند کر دیا ہے. "ہم کو کچھ نہ کچھ تو کرنا ہوگا" یہ سب سے پہلا پیغام تھا جو گزشتہ  مجھ کو اسلام آباد میں موجود بہن فریال نے مجھ کو بھجوایا. "بہن فریال ہم (ٹیم آشیانہ - شمالی وزیرستان) سے رخصت لے کر واپس کینیڈا روانگی کے لئے اسلام آباد میں موجود ہیں."
اسلام آباد سے فریال  اور کراچی سے ندیم بھائی اور پھر منصور بھائی کے پیغامات مجھ (عدنان) کو یہاں موصول ہوۓ، جن میں مجھ سے بار بار یہی کہا گیا کے ٹیم آشیانہ کے وہ کارکنان جو یہاں (شمالی وزیرستان) میں موجود نہیں ہیں اور وہ بارشوں سے متاثرہ خلق خدا کی خدمت اور متاثرین کی مدد کے لئے دستیاب ہیں اور اپنی خوشی سے ایک گروپ بنا کر جانا چاہیں تو اس کی اجازت دوں. تمام دوستوں اور ساتھیوں سے مشورہ کرنے کے بعد یہاں (شمالی وزیرستان) میں موجود ٹیم آشیانہ کے تمام کارکنان نے بخوشی بہن فریال اور بھائی منصور، بھائی ندیم کو اجازت دے دی ہے کہ وہ متاثرین برسات کی مدد کے لئے ایک گروپ تشکیل دیں. سندھ میں کندھ کوٹ اور اس سے آگے کےعلاقوں میں جائیں اور جو بھی مدد کر سکتے ہیں کریں. الله پاک آپ (بہن فریال، بھائی ندیم اور بھائی منصور اور ساتھیوں) کو ہمت عطا فرماے. حوصلہ دے، صبر دے اور وسائل عطا فرماے - آمین.
میری (عدنان) کا مشورہ یہ ہے کہ آپ لوگ فوری طبی امداد کی طرف توجہ دیں. اس وقت لوگ (متاثرین) میں مختلف بیماریاں پھیلنے کا خطرہ ہے  کے لئے وہاں کسی طبی ٹیم کا موجود ہونا ضروری ہے. مزید اگر حالات اور وقت اجازت دے تو متاثرین میں غذائی اجناس کی تقسیم بھی کریں. بھوکے کو کھانا کھلانے کے اجر سے بڑھ کر کسی اور عمل کا اجر نہیں ہے. وہاں (سندھ) میں اگر میری خدمات کی ضرورت ہوں تو مجھ کو ضرور آگاہ کیا جاۓ. ٹیم آشیانہ شمالی وزیرستان آپ کے سفر اور مقصد کی کامیابی کے لئے دعا گو ہے. الله پاک آپ کی محنت کو قبول فرماے اور پاکستانی عوام کی خدمت کے جذبے کو پوری قوم میں پھیلاۓ - آمین.
 جزاک الله 
سید عدنان علی نقوی 
خادم، ٹیم آشیانہ برائے شمالی وزیرستان
آشیانہ کیمپ. دتہ خیل. شمالی وزیرستان. 
 برائے رابطہ:
team.ashiyana@gmail.com
s_adnan_ali_naqvi@yahoo.ca
+92 345 297 1618  ================================================================
Note:
To read about the relief efforts of Mansoor and Friends for the Rain victims of Sindh - Pakistan.
Please click on the link below: for contact with The Relief Team use following contact details:
 http://mansoorandfriends.blogspot.com
faryal.zehra@gmail.com
mansoorahmed.aaj@gmail.com
+92 313 279 8085
+92 333 342 6031























Rain Report for Sindh (Click here to View)