Wednesday, October 24, 2012

بھیک مشن کے دوران جمع ہونے والی مدد کی تفصیلات

محترم دوستوں اور ساتھیوں،
اسلام و علیکم 

الله پاک  فضل اور کرم  اور مدد کے ساتھ  ٹیم آشیانہ اپنا بھیک مشن پورا کر رہی ہے. ٹیم آشیانہ کی ساتھی پاکستان کے مختلف شہروں میں بھیک مشن چلا رہے ہیں اور آشیانہ کیمپ، دتہ خیل، شمالی وزیرستان میں مقیم ١٠٠ سی زائد خواتین، بزرگوں اور بچوں کے لئے گرم کپڑے، غذائی اجناس اور دتہ خیل اور آس پاس کے علاقوں میں فری میڈیکل کیمپ کی انعقاد کے لئے ادویات جمع کر رہے ہیں.
پچھلے دو (٢) دنوں سی جاری اس بھک مشن میں ابھی تک ہمارے ساتھیوں نی کیا جمع کیا؟ اور عدنان بھی اس بھیک مشن میں شمالی وزیرستان سی پشاور اکر شریک ہوۓ. ان سب کی جو تفصیلات ابھی تک جمع ہو سکی ہیں آپ کے سامنے رکھی جا رہی ہیں. اس سے پہلی ہم تمام ساتھیوں، دوستوں، چندہ دینے والوں غذائی اجناس، ادویات، کپڑوں وغیرہ کہ مدد کرنے والوں کی بہت شکر گزار ہیں جنہوں نے اسس بہت مشکل وقت میں ہماری مدد کری. الله پاک آپ کی اور ہماری محنت کو قبول فرمائی اور ہمارے لئے آسانی فرماۓ - آمین.

بھیک مشن کے دوران ابھی تک جمع ہونے والی امداد کی تفصیل:
غذائی اجناس:
آٹا : ٢٥٠ کلو
چاول: ١٠٠ کلو
چینی (شکر): ٥٠ کلو 
چائے کی پتی: ٥ کلو 
مختلف دالیں: ١٨ کلو 
نمک: ٥ کلو 
مسالہ جات: ٥ کلو 
دیگر غذائی اجناس: ٧ کلو 

ادویات: مختلف قسم کی ادویات جن میں بخار، کھانسی، نزلہ، زکام، درد کش، حاملہ خواتین کی استعمال میں آنے والی ادویات، پیٹ کی بیماری شامل ہیں جمع کری گئی ہیں. جن کہ مقدار ابھی بہت کم ہے انشا الله امید ہے کہ کچھ دن میں ہم مزید ادویات جمع کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے.

کپڑے: 
 بچوں کے کپڑے، ١١٠ جوڑے (نئے / پرانے)
خواتین کے کپڑے: ١٠٠ جوڑے (نئے / پرانے)
مردوں کے کپڑے: ١٠٠ جوڑے (نئے / پرانے)              

دیگر اشیاء:
صابن: ٥٠ عدد 
ماچس: ٥٠٠ عدد 
موم بتیاں: ٥٠٠ عدد 
پینے کا پانی (منرل واٹر): ٥٠٠ لیٹر 
پھٹکری: ٢کلو 
کمبل: ١٥ عدد 
رضائیاں: ١٠ عدد 
چادر: ٥ عدد 
چپلیں / جوتے: ٥٠ جوڑی 

کتابیں: مختلف کتابیں جو کلاس ٤ سے میٹرک تک کی ہیں بھیک مشن میں جمع کر گئی ہیں.

رقومات:
بینک سے ملنے والی رقم:
١٠،٠٠٠ (دس ہزار روپے) سعودی عرب سے 
١٥،٠٠٠ (پندرہ ہزار روپے) قطر سے 
٧،٠٠٠ (سات ہزار روپے) دبئی سے 
جزاک الله  
نقد رقم: 
کراچی، لاہور، راولپنڈی اور پشاور سے بھیک مشن کے دوران جمع کی جانے والی کل رقم، ٣٨،٠٠٠ (اڑتیس ہزار روپے) ہے، ہم بدر باجی، منصور بھائی، فیصل بھائی اور دیگر کے شکر گزار ہیں جنہوں نے ہماری مدد کری. جزاک الله   

نقد خریداری:
مختلف ادویات: ٥٠،٠٠٠ (پچاس ہزار روپے)
غذائی اجناس: ٤٠،٠٠٠ (چالیس ہزار روپے) "٢٠،٠٠٠ کے ادھارکے ساتھ"


محترم دوستوں اور ساتھیوں، 
اپنے بھیک مشن کے دوران ہم نے کیا حاصل کیا ان سب کی تفصیلات ہم نے اپر بیان کردی ہیں. یہ سب آپ کی مدد سے ہی ہو سکا ہے. گو ابھی بھی ہم نے اتنا حاصل نہیں کیا جس سے ہم دتہ خیل، شمالی وزیرستان میں اپنے کیمپ کو سہی سے چلا سکیں مگر الله پاک کی مدد سے ہم ایک دفع پھر سے تھوڑا بہت فلاحی کام کرنے کے قابل ہو سکے ہیں. ہم کو الله پاک پر یقین اور بھروسہ ہے کہ الله پاک ہم کو مایوس اور ناکام نہیں چھوڑے گا انشا الله.

پشاور میں بلال محسود کے دن کیسے گزرے؟ اس بارے میں بلال نے ہم کو بہت کچھ بتایا ہے اور شمالی وزیرستان واپس جانے کے بعد بھی ایک تحریر ہم کو موصول ہو چکی ہے جو انشا الله بہت جلد آپ کے سامنے پیش کردی جاۓ گی.

ہماری بہن فریال جو ٹیم آشیانہ کے دوسرے ساتھیوں کے ہمراہ بارش اور سیلاب زدگان کی مدد کے لئے صحبت پور، ضلع نصیرآباد - بلوچستان میں موجود تھی. وہاں سے فارغ ہو کر ابھی راولپنڈی آگئی ہیں اور ابھی ایک دفع پھر شمالی وزیرستان جانے کا ارادہ رکھتی ہیں، الله پاک بہن فریال کو مزید ہمت، حوصلہ اور استقامت عطا فرماے، آمین.

ہم کو ہمیشہ آپ کے ساتھ، دعاؤں اور مدد کی ضرورت رہتی ہے. ہم کو بھولیے گا نہیں، ہم یھاں تنہا ہیں اور اپنی پوری کوشش کر رہے ہیں کہ جس قدر ممکن ہو. شمالی وزیرستان کے لوگ ہماری مدد، محبت اور خلوص کے منتظر ہیں.

جزاک الله 
کارکنان ٹیم آشیانہ (شمالی وزیرستان)